הצהרת נגישות

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
חברת שגריר מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.


מידע על נגישות האתר

  • אתר זה  וכן אתר click.shagrir.co.il עומדים בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות בקקל ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש - החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
  • בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט

הסדרי נגישות במרכזי השירות של קבוצת שגריר

חברת שגריר מספקת שירותי חילוץ וגרירה לכלל האוכלוסייה במדינת ישראל בין היתר מציעה החברה שירותי תיקון רכבים אחרי תאונה.
היות ובין לקוחותינו קיימים אנשים עם מוגבלויות מעבר להנגשת הסניפים לטובתם שגריר מאפשרת לכל לקוח שירותי לקיחת רכב (DELIVRY)- הכולל איסוף הרכב לאחר תאונה מבית הלקוח ע"י יועץ שירות. במסגרת השירות יילקח רכב הלקוח מבית הלקוח מבלי שזה יאלץ להגיע למוסך ובנוסף במידת הצורך יסופק לו רכב חלופי הישר לפתח ביתו ועד לגמר תיקון התאונה והשבת הרכב לביתו (מפתח תמורת מפתח).

במידה ובכל זאת הנכם מעוניינים להגיע לאחד ממרכזי השירות של שגריר לפניכם רשימת הסניפים המונגשים כולל תכולת ההנגשה לבעלי מוגבלויות

 

טבלת הסדרי נגישות במרכזי השירות
סניף כתובת טלפון חניית נכים דלת כניסה שירות לקוחות שירותים שילוט והכוונה מתקן שתיה

חולון

השופטים 26 חולון

03-5588428

קיים

נגישה

מונגש

בסניף - מונגש

קיים

מונגש

רעננה

היצירה 6

09-7446814

יעודכן

נגישה

מונגש

בסניף - מונגש

קיים

מונגש

אשדוד

הפירון 1

08-8563343

יעודכן

נגישה

מונגש

בסניף - מונגש

קיים

מונגש

ירושלים

חושב 8

073-2288242

קיים

נגישה

מונגש

בסניף - מונגש

קיים

מונגש

נתניה

יד חרוצים 8

073-2288287

קיים

נגישה

מונגש

בסניף - מונגש

קיים

מונגש

חיפה

יוחנן הסנדלר 3

073-2288241

יעודכן

נגישה

מונגש

בסניף - מונגש

קיים

מונגש

פתח תקווה

צבי ברגמן 6

073-2288257

קיים

נגישה

מונגש

בסניף - מונגש

קיים

מונגש

 

שירות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש - הדרכנו והכשרנו את עובדינו בהיבטי הנגישות השונים. מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש - המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • אמצעים חלופיים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני בטופס צור קשר ,בפתיחת פניה דיגיטאלית ובכתובת דוא"ל – mail@shagrir.co.il.

 

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

 

פרטי קשר רכז הנגישות בשגריר:

  • שם: אורן קליין
  • טלפון: 053-8287578
  • דואר אלקטרוני: orenk@shagrir.co.il 

תאריך עדכון אחרון: 5.5.2020